ראה"מ בנט נפגש עם ראה"מ ג'ונסון: "שינינו את מדיניות האקלים שלנו"

שלמה ריזל No Comments on ראה"מ בנט נפגש עם ראה"מ ג'ונסון: "שינינו את מדיניות האקלים שלנו"

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, בנוסף נפגש בנט עם ביל גייטס והשנים סיכמו על העמקת שיתוף הפעולה בנושא האקלים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפגשים מדיניים בוועידת האקלים: ראש הממשלה, נפתלי בנט נפגש היום (שלישי), עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים.

רה"מ בנט אמר בפתח הפגישה: "הבאת את מנהיגי העולם, הראית מחויבות ונתת הזדמנות לכל אחד להעריך מחדש את המדיניות הלאומית ביחס לשינוי האקלים. אני יכול להגיד לך שבנוגע לישראל זה היה מהותי. עכשיו שינינו את המדיניות שלנו. לראשונה בהיסטוריה שלנו התחייבנו ל-0 פליטות עד שנת 2050. זה היה קו פרשת המים עבורנו".

בנט הוסיף, "זה לא סוד שאתה חבר ענק של ישראל. אנחנו נדון באופן בו אפשר למנף את היחסים שלנו לשלב הבא".

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אמר לרה"מ בנט, כי בריטניה צריכה ללמוד ממבצע חיסון הבוסטר בישראל. ג'ונסון אמר כי מבצע הבוסטר עוד מתנהל בבריטניה אבל עליהם לרוץ ב"מהירות ישראלית".

בנוסף, ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש לפני זמן קצר, עם ביל גייטס, בוועידת האו"ם לשינוי אקלים. בפגישה השתתפה גם שרת האנרגיה, קארין אלהרר.

רה"מ בנט וגייטס שוחחו על החשיבות שברתימת המגזר העסקי בכלל, וענף ההיי-טק בפרט, למאבק העולמי במשבר האקלים. רה"מ בנט אמר, כי יפעל להסיר חסמים בישראל בתחום זה.

ראש הממשלה בפתח הפגישה: "ישראל מוכרת כאומת הסטארט-אפ, ואני חושב שהגיע הזמן שנתעל את האנרגיה הלאומית שלנו, האנרגיה של האנשים וכוח המוח שלהם למלחמה בשינויי אקלים".

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "אני שמחה על ההזדמנות להשתתף בפגישה עם היזם שהקים את אחת הקרנות החשובות בעולם להשקעה בתחום האנרגיה. כמי שמאמינה שחדשנות, לצד קידום אנרגיות ירוקות והתייעלות, היא אחת הדרכים המרכזיות למאבק במשבר האקלים הפקתי המון מהפגישה לגבי הדרך בה מדינת ישראל יכולה לקדם חברות ישראליות בתחום האנרגיה".

 



0 תגובות